Cum optimizam eficient site-uri de evenimente precum nunti, botezuri, DJ accesorii diverse pentru mire, mireasa, marturii, petreceri, fotografi, aranjamente florale

The Adicts 2011 SO36 03
 

Industria organizarii de evenimente s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani, iar pentru a promova o afacere de acest gen un pas important este crearea unui site de evenimente, nunti, botezuri si tot ce presupune un astfel de eveniment, de la DJ pana la accesoriile pentru mire sau mireasa, oraganizarea petrecerii, fotografi, aranjamente florale.

 

 

Organizarea unei nunti, a unui botez presupune multa planificare si atentie la detalii, astfel incat din ce in ce mai multe persoane se indreapta spre firme specializate care sa ii ajute la planificarea acestor evenimente importante.

Julbord 1990b
 

Odata cu cresterea cererii, s-a inregistrat, in mod automat, si o crestere a ofertei astfel ca pe piata au aparut tot mai multe firme care ofera aceste servicii, iar pentru a fi prezente in ochii publicului firmele au conceput site-uri de organizare de evenimente precum nunti sau botezuri, si site-uri cu servicii adiacente, de angajare DJ, magazine online care comercializeaza accesorii diverse pentru mire si mireasa.

Solicitati o oferta de optimizare (SEO) pentru un site de evenimente sau 
analizati oferta de preturi SEO si serviciile oferite.

Cum se face optimizarea pentru site-uri de evenimente?

Daca ai o afacere in organizarea de evenimente, site-ul este doar un prim pas in a te face remarcat in ochii potentialilor clienti. Poti privi site-ul la fel ca pe un magazin fizic, iar magazinele cu cei mai multi clienti sunt, evident, cele care au vad, cele situate in zone circulate. In acelasi mod trebuie perceput si site-ul: daca el nu este vizibil si nu ii va iesi in cale clientului la o cautare pe Google, sansele ca firma sa aiba succes scad dramatic.

Vezi si  Servicii SEO pentru cabinete notariale si cabinete de traduceri

Exista foarte multe site-uri de evenimente precum nuntile, botezurile si toate celelalte detalii pe care le implica ele, DJ, accesorii diverse pentru mire, mireasa, de la tinute pana la marturii. Oferta fiind una atat de larga, daca ai o firma care ofera astfel de servicii, trebuie sa te faci remarcat.

Pentru a fi prezent in ochii publicului, o prezenta online este aproape obligatorie in zilele noastre, iar aceasta trebuie dublata de optimizarea (SEO a) site-ului, astfel incat atunci cand potentialii clienti sunt in cautarea unei firme care sa ii ajute la organizarea evenimentelor importante din viata lor, magazinul tau sa fie printre primele in rezultatele cautarilor.

Lucrurile sunt bine stabilite si in acest domeniu, pasii fiind cei clasici:

  • Keyword Research – studiul de cuvinte si expresii cheie: ce avem noi in site sau in magazin? Ce se cauta in aceasta zona? Putem avea spre exemplu expresii legate de marturii de nunta, de sala de evenimente, de nunta sau botez, de dj-i si muzica, de efecte speciale sau animatori, de rochii de mireasa sau lumanari de nunta sau botez, baloane si decoratiuni pentru locatie etc. – oricare ar fi tematica magazinului, trebuie realizata initial o lista cat mai complexa cu expresii cheie pe care o vom filtra apoi cu tool-uri care ne dau niste indicii si cu privire la volumele lunare de cautari medii, ramanand cu expresii mai generale, precum „marturii nunta„, cat si cu expresii extrem de specifice, daca e cazul: „marturii de nunta din sticla albastra in forma de clopotel si snur rosu de matase” – evident a doua expresie va avea foarte putine cautari, dar cand cineva cauta asa ceva  – acela e si un viitor client, intrucat exact asta vrea!
  • Optimizarea paginilor interne pentru expresiile cheie deja stabilite anterior – pentru fiecare expresie vom avea o pagina care raspunde si este optimizata pentru acea expresie, incepand de la URL, ex.: magazin-online.ro/marturii-de-nunta/marturii-de-sticla-albastra-in-forma-de-clopotel-snur-rosu.html si continuant cu etichete precum TITLE, META DESCRIPTION, dar si H1, H2 si in continutul text al paginii sau chiar si in imaginile din acea pagina in care trebuie sa aducem vorba despre acest produs prezentat.
  • Promovarea paginilor site-ului – promovare locala, promovare si marketing in motoarele de cautare (Adwords) sau anunturi platite in retele de socializare (Facebook, Linkedin etc.).
  • Content Marketing si difuzarea de texte si articole informative sau advertoriale in diverse locatii: comunicate de presa, bloguri, site-uri de continut.
Sumar
Reviewer
SEO Riders
Data Review
Produs revizuit
Cum se face optimizarea pentru site-uri de evenimente?
Rating autor
5
Alte articole interesante:

Noutati din zona SEO si marketing online

2015-04-30 07:25:56
seoriders

13

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *