Cum optimizam un magazin virtual de hrana pentru animale sau petshop

Comercializarea hranei pentru animale este o afacere foarte profitabila. Cu cat respecti clientul si aduce produse mai bune, cu atat iti merge mai bine afacerea. Totusi, aceasta afacere nu este o una in care ai nevoie de un spatiu in care sa iti depozitezi produsele. In ultimii ani, astfel de afaceri apar din ce in ce mai mult in mediul virtual, unde antreprenorii se dezvolta mai usor.

Ara ararauna -pet shop -6a

Chiar daca pare mai usor la o prima vedere, dezvoltarea unei afaceri pe internet necesita un minim de atentie din partea dumneavoastra. In primul rand, optimizarea magazinului online de hrana pentru animale / petshop se face urmand niste pasi care sa respecte anumite reguli impuse de motoarele de cautare.

In primul rand, pentru rezultate cat mai bune, este nevoie ca numele site-ului dumneavoastra sa fie cat mai simplu si sa reprezinte intocmai acest gen de afacere. Pentru a gasi un nume cat mai bun ganditi-va la cateva cuvinte cheie, cum ar fi „hrana animale” sau „petshop” in combinatie cu alte cuvinte reprezentative, precum „online”.

Solicitati ACUM un Audit SEO Complex si Oferta Foarte Avantajoasa de Optimizare pentru a Creste Vanzarile in Magazinul Dvs. Online printr-un mail la seo [at] activesoft.ro sau un apel la 0742.171.391 !

Al doilea pas in optimizarea magazinului online de hrana pentru animale si petshop este sa folositi aceste cuvinte cheie deja stabilite in pagini bine definite si prin texte foarte descriptive ale magazinului sau ale produselor pe care le comercializati. In acest fel, motoarele de cautare va pot promova site-ul pentru clientii calitativi si targetati, care cauta exact aceste lucruri. Concret, pagina dumneavoastra de internet va fi gasita in urma unor cautari specifice despre hrana pentru animale.

Vezi si  Cum optimizam eficient site-uri de evenimente precum nunti, botezuri sau petreceri

Astfel ca putem imparti filtrarile in site sau meniul si categoriile dupa doua criterii: animale (in principal) si tipul hranei (secundar). Astfel ca vom putea avea categorii specifice urmatoarelor animalute: caini, pisici, pesti, broaste testoase, iepuri si rozatoare diverse, reptile, animale exotice si multe altele, iar hrana va fi impartita dupa tipul acesteia precum hrana uscata, boabe, hrana umeda, vitamine sau hrana pentru recuperare convalescenta. Pot fi segmentate si dupa firma producatoare astfel Hills, Royal Canin etc.




Desigur, daca in magazin avem si alte lucruri – produse de ingrijire si cosmetica, solutii antipurici, jucarii, custi, transportoare si altele – le putem adauga intr-o categorie dedicata accesoriilor, fie – in functie de importanta acestora pentru noi acum si in viitor – le putem acorda cate o categorie distincta specifica.

Fiecare pagina din site astfel dezvoltata – fie ca e vorba de pagina de categorie, subcategorie sau pagina de produs – va avea o cantitate buna de informatii in special text, dar si imagini si alte materiale informative utile, Evident, etichetele TITLE, META DESCRIPTION sau META KEYWORDS si H1 vor fi dictate de expresiile cheie stabilite pentru fiecare pagina in parte.

De mentionat este ca aceste cuvinte cheie sa nu fie folosite in exces. Motoarele de cautare au un algoritm care nu reactioneaza in functie numarul cuvintelor cheie. Asadar, folositi cuvintele cheie astfel incat sa ocupe maxim 3% din textul pe care il scrieti. In acest fel veti avea cele mai bune rezultate pentru optimizarea magazinului online de hrana pentru animale / petshop iar afacerea dumneavoastra va fi mai usor de gasit de cei interesati de produsele dumneavoastra.

Sumar
Data Review
Produs revizuit
Cum optimizam un magazin virtual de hrana pentru animale sau petshop
Rating autor
51star1star1star1star1star
Alte articole interesante:

Optimizarea unui site cu panouri solare

2015-11-18 14:51:54
motociclistii

13

Optimizarea site-ului unei agentii de turism

2015-09-11 13:56:20
seoriders

13

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *