Cum putem optimiza un magazin online de ceasuri

Tot mai multe afaceri s-au mutat in mediul online. Asta pentru ca aici potentialii clientii sunt mult mai multi decat cei care cutreiera centrele comerciale. Intr-adevar, contactul vizual si fizic nu exista, iar multi se feresc sa cumpere pana nu „probeaza”. Totusi, magazinele online vin mereu cu mai multe produse, iar modul lor de afisare este poate un pic mai bun decat in magazinele normale.

000 0rysdf251 edited

Atunci cand ai o afacere in mediul online, trebuie sa stii foarte bine cum sa faci ca in magazinul tau sa intre cat mai multe persoane. Si cum internetul este plin de magazine concurente, este nevoie sa ca afacerea ta sa raspunda cautarilor potentialilor clienti. Vom lua un caz concret, si anume, cum se face optimizarea la un magazin online de ceasuri.

Cand incepeti optimizarea magazin online de ceasuri luati in considerare ca in mediul virtual exista deja foarte multe site-uri concurente pe care vreti sa le depasiti. Incercati sa intrati in mintea clientului care ar dori sa cumpere ceasuri de pe un magazin online si ganditi-va care ar fi cautarea pe care ar folosi-o majoritatea clientilor.

Ce expresii cheie putem targeta cu magazinul online de ceasuri?

De exemplu „ceasuri de firma” sau „ceasuri ieftine” pot fi doua cautari pe care clientii in mod sigur le-ar folosi. In fond, cei mai multi clienti gandesc in acest fel: sa fie de calitate si scazute ca pret.

Astfel ca putem targeta expresii precum acestea:

  • Legate de destinatari: ceasuri de dama / barbatesti / pentru femei / pentru barbati / pentru copii – in diverse combinatii la care putem adauga si „ceasuri de mana”, „ceasuri de lux”, „ceasuri automatice”, „ceasuri electronice”, „ceasuri elvetiene / rusesti”, „ceasuri originale”, „ceasuri de firma”, „magazin online cu ceasuri de firma”  si multe alte variante din aceasta zona.
  • Legate de preturi: ceasuri de firma ieftine / oferte ceasuri de dama / preturi mici la ceasuri barbatesti etc.
  • Legate de firma/brand: „magazin online cu ceasuri fossil / cassio / rolex / omega / citizen  / diesel / d&g / festina / guess / calvin klein / police / q&q / swatch / timesc / tissot”
  • Legate de modele, culori, design si accesorii : „ceas de dama argintiu Vostok YT57-2235163 cu curea rosie”
Vezi si  Ce sa NU faci in Site-ul tau pentru a NU fi Penalizat de Google Panda si cum iti Recuperezi Traficul Dupa o Penalizare Google?

Si lista poate fi extrem de diversificata – de fapt, cu cat e mai diversificata, cu atat mai bine!

Fiecare pagina din magazinul online de ceasuri trebuie si poate fi un landing page pentru o anumita expresie dintre cele de mai sus, spre exemplu pentru expresii precum „magazin online cu ceasuri tissot”, „ceasuri tissot de dama”, „ceasuri de dama de mana tissot” putem optimiza landing-page-ul in care sunt listate cesurile de dama marca tissot, de mana (poate fi o pagina de categorie, de listing sau chiar si o pagina de cautare indexabila).

Doriti un audit SEO avansat si o oferta avantajoasa pentru magazinul Dvs. online de ceasuri?

Optimizarea unui magazin online de ceasuri - Sursa foto: vostok-europe.com
Optimizarea unui magazin online de ceasuri – Sursa foto: vostok-europe.com

Apoi pentru expresii mai specifice inlusiv cu preturi si alte detalii putem optimiza paginile de produse care trebuie sa fie cat mai bogate in continut si cat mai informative, aici trebuind sa avem imagini din belsug, video-uri ce pot si embed-uri de pe Youtube sau alte site-uri de profil, specificatii tehnice diverse in fisiere de tip PDF.

Ce alte optimizari onpage putem face in magazin?

Asadar, trebuie sa folositi aceste expresii in paginile stabilite ca destinatie, pentru a fi targetate. Expresiile respective trebuiesc incluse in pagina, dar si in etichete precum TITLE, META DESCRIPTION sau chiar si META KEYWORDS.

In cazul in care observati ca este la moda un anumit brand sau model, puteti sa scrieti un articol sau mai multe in care sa folositi numele brandului respectiv sau elementele de design ale acestuia pe o pagina de blog ce va da link catre pagina de produs sau pagina de categorie a brandului. Desigur ca integrarea site-ului cu paginile de socializare este un „must”, astfel ca utilizatorii vor avea oportunitatea sa comenteze, sa revizuiasca si sa sharuiasca opinii sau pagini de produse din site foarte usor, sau sa urmareasca paginile oficiale ale magazinului in diverse retele de socializare in care aadunam o comunitate pasionata de acest tip de produse, intrucat pasionati de ceasuri si colectionari sunt foarte multi. Si nu trebuie sa fii pasionat neaparat de ceasuri ca sa cumperi unul, ci si daca vrei un accesoriu de bun-gust pentru un look impecabil.

Vezi si  Optimizare magazine online de jucarii pentru copii - reguli de baza pentru 2015

Totodata, pentru optimizarea magazinului online de ceasuri incercati sa folositi denumiri cat mai simplu de retinut si pe intelesul potentialilor clienti. Nu riscati cu denumiri pompoase, pentru ca e posibil ca motoarele de cautare sa nu indexeze cum va doriti dumneavoastra. In acest caz puteti pierde multi clienti.

Solicitati aici o Oferta Avantajoasa de Pret la Optimizare si un Audit SEO Avansat!

Sumar
Data Review
Produs revizuit
Optimizare (SEO) Magazin Online de Ceasuri
Rating autor
51star1star1star1star1star
Alte articole interesante:

Optimizare SEO magazine si afaceri online

2017-03-20 08:07:21
seoriders

18

Cum optimizam un magazin online de electronice

2015-07-20 14:00:06
seoriders

18

Despre realizarea unui magazin online

2015-05-23 14:26:53
seoriders

18

1 thought on “Cum putem optimiza un magazin online de ceasuri”

  1. Super, apreciez articolul. Ceasul Vostok, este unul din cele mai elegante si pot fi cu usurinta purtate de la un stil vestimentar la altul. Desi este mai scump, nu este un ceas ieftin, isi merita banii garantat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *