Cum sa optimizam un site de contabilitate?

Orice antreprenor care isi deschide un site nou incearca pe cat posibil ca acel site sa fie unul cunoscut si vizitat. Pentru a reusi acest lucru este nevoie de cateva trucuri pentru ca Google sa indexe cat mai bine informatia pe care tu o prezinti si pentru care vrei ca site-ul tau sa fie unul vizitat. Totusi, cum sa optimizam un site de contabilitate?

Hauptbuch Hochstetter vor 1828
Specialistii din zona SEO sustin ca principalul motor de cautare, Google, tine cont de mai multe aspecte atunci cand decide sa iti afiseze site-ul „mai sus” in cautari.

In primul rand, atunci cand vrei sa vezi cum sa optimizezi un site de contabilitate, ar fi un avantaj ca domeniul sa contina cuvinte cheie care intereseaza publicul. In cazul de fata, cuvantul „contabilitate” pare perfect. In urma unui Keywords Research vedem ca exista volume consistente de cautari pentru expresii legate de locatie – oras, sector, judet, cartier –  precum „contabilitate Bucuresti”, „contabilitate Obor”, contabilitate Berceni”, contabilitate Sector 2″, „contabila Bucuresti”, „contabila Iancului”, „firma contabilitate Pantelimon”, „contabilitate Cluj”, „contabila Constanta”, „servicii contabilitate Bucuresti”, „calculare impozite firme”, „contabilitate depunere declaratii CAS – ITM”,  si multe alte combinatii de acest fel – si trebuie sa stim unde ne incadram si ce zone din vecinatati am putea deservi.

Mai sunt expresii specifice care au si acestea cautare, precum „servicii de contabilitate”, „audit financiar”, „balanta contabila”, „bilant financiar”, „bilant firma”, „intocmire balanta de verificare”, „realizare bilanturi firme”, „expertiza contabila”, „efectuare audit contabil”, „consultanta fiscala”, „evidenta contabila”, „consultanta financiar-contabila”, „contabilitate salarizare personal”, „intocmire registru jurnal firme”, „depunere builant contabil”, „realizare declaratii fiscalae”, „depunere declaratii fiscale”, „contabilitate primara”, „servicii de contabilitate primara”,  „depunere state de plata”, intocmire state de plata”, si multe alte combinatii si din aceste zone.

Vezi si  De ce e un must optimizarea site-urilor pentru a fi mobile friendly

De asemenea, mai sunt cautate expresii legate de preturi si costuri, precum „preturi contabilitate”, „contabilitate ieftina”, dar si combinatii dintre preturi si locatii: „preturi contabilitate Bucuresti”, „contabila ieftina Bucuresti”, „servicii contabile ieftine Iasi” etc.

In al doilea rand, o sa vrei sa optimizezi anumite URL-uri de pe pagina ta de internet, pentru rezultate mai bune si este necesar ca acele URL-uri sa contina cuvintele cheie despre care vorbeam si mai sus. De asemenea, meta-tagurile trebuie sa contina aceste cuvinte cheie. Cand ne referim la meta-tag-uri, vorbim despre titlul articolului, descrierea articolului si keyword-urile care apar in codul sursa si sunt vizibile in special motoarelor de cautare si apoi si utilizatorilor prin prisma faptului ca in Google, spre exemplu, de regula, sunt afisate TITLE-ul si META DESCRIPTION-ul atent scrise. Acestea ar trebui sa aiba dimensiuni relativ fixe, TITLE-ul poate avea 50 – 65 caractere cu spatii incluse, pe cand descrierea meta poate avea 150-155 carcatere (tot cu spatii incluse). Astfel ca vom avea pagini care pot acoperi una sau mai multe expresii din acelasi grup – spre exemplu, vom avea o pagina speciala in site dedicata expresiilor si locatiei in diverse combinatii. Astfel ca va trebui sa avem aceste tipuri de pagini (denumite landing page-uri) care trebuiesc optimizate fiecare in parte pentru acele grupuri de expresii deja stabilite la pasul anterior.

Un alt lucru important atunci cand vrei sa afli cum sa optimizezi un site de contabilitate este sa fii foarte atent la densitatea cuvintelor cheie (keywords density). Mai exact, Google calculeaza cat la suta dintre cuvintele cheie ocupa textul tau de fapt. Este recomandat ca acest procent sa fie intre 1% si 3%. Nu este bine sa abuzezi de cuvintele cheie si incearca pe cat posibil sa le folosesti cu moderatie.

Vezi si  Cum optimizam eficient site-uri de evenimente precum nunti, botezuri sau petreceri

Evident ca paginile vor necesita integrarea cu paginile oficiale de social-media – Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, precum si posibilitatea ca userii sa comenteze sau sa share-uiasca aceste pagini.

Una dintre posibilitatile de promovare (optimizare offpage) o reprezinta scrierea si publicarea de articole despre afacerea noastra in diverse locatii (comunicate de presa, bloguri, hiar si directoare de articole) si distribuite apoi si in retelele de socializare

In concluzie, atunci cand vrei ca cineva sa afle de site-ul tau de contabilitate ai grija sa folosesti sfaturile de mai sus si vei porni cu dreptul in procesul de optimizare a acestui tip de site.

Solicitati acum o oferta de servicii SEO onpage si offpage si promovare eficienta pentru cabinetul Dvs.!

Solicitati chiar acum un audit complet si o oferta SEO pentru un site de contabilitate!

Sumar
Data Review
Produs revizuit
Optimizare si servicii SEO site de contabilitate
Rating autor
51star1star1star1star1star
Alte articole interesante:

Optimizarea unui site cu panouri solare

2015-11-18 14:51:54
motociclistii

23

Optimizarea site-ului unei agentii de turism

2015-09-11 13:56:20
seoriders

23

Cum optimizam un magazin online de electronice

2015-07-20 14:00:06
seoriders

23

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *