Optimizare site, SEO Magazine Online

Ce inseamna Optimizarea pentru Motoarele de Cautare (Search Engine Optimization – SEO)? Un mic ABC pe intelesul tuturor.

 De fapt, ce este SEO ?

Optimizarea pentru motoarele de cautare (sau pe scurt SEO – Search Engine Optimization) este un proces de imbunatatire a pozitionarilor pentru diverse expresii in motoarele de cautare, obtinand astfel mai mult trafic web organic targetat si sanse mai mari de a creste conversiile, respectiv vanzarea unui produs, abonarea la un serviciu, transformarea unui vizitator in utilizator sau contactarea pentru mai multe informatii, conversie realizata de catre vizitatorul site-lui. Exista conceptul popularizat in limba romana de optimizare SEO, acesta fiind un pleonasm, fiind mult mai corecte exprimari ca optimizare site sau optimizare web. Prin optimizarea site-ului practic acesta devine mai prietenos cu motoarele.

Despre optimizare SEO pentru site-uri si magazine online, solutii

Optimizare pentru site-uri si magazine online, solutii pentru diverse platforme

Motoarele de cautare la care ne raportam in acest proces sunt Google, Yahoo, Bing (ce are acelasi algoritm de cautare ca si Yahoo), Yandex si altele, insa Google ramane de departe cel mai utilizat de catre cei care navigheaza si efectueaza diverse cautari online in Romania, deci cei mai multi potentiali vizitatori de aici ii putem atrage prin SEO.

 

Cum functioneaza un motor de cautare ?

In linii mari, fiecare motor de cautare are un algoritm care insumeaza sute sau chiar mii de parametri si factori de ranking, astfel incat sa poata returna cele mai bune si cele mai relevante rezultate catre cel care a cautat dupa o anumita expresie.

Motoarele isi trimit spiderii sau crawlerii care sunt in permanenta cautare in mediul web (care este in permanenta expansiune), indexand sute de mii sau milioane de pagini noi lunar, adaugandu-le in baza de date proprie si filtrandu-le la fiecare cautare efectuata de catre un utilizator, dupa un anumit algoritm in care se tine seama de continutul afisat, de etichete meta, de codul HTML, de linkuri si de multe alte aspecte.

Evident ca fiecare algoritm este patentat si tinut sub secret, insa cei din zona SEO incearca permanent sa decodeze acesti algoritmi permanent in update, unul dintre acesti factori ramanand constant de-a lungul anilor: CONTINUTUL listat si INFORMATIA oferita de site. De regula, un update (in speta un update Google) vine ca sa penalizeze anumite tehnici de promovare si link building (update-ul Google Penguin care se upgradeaza permanent din 2012 incoace) de care se abuzeaza sau anumite practici (onpage – pentru care avem update-urile din seria Google Panda sau offpage) care incalca termenii si conditiile motoarelor respective.

Website-urile sunt tratate diferit de catre diferitele motoare, astfel ca un site care se pozitioneaza foarte bine intr-unul dintre ele, poate fi undeva pe pagina 30 intr-un altul pentru aceeasi cautare (expresie cheie).

Cum se indexeaza un site web nou de catre un motor ?

Un site web care inca nu are pagini indexate intr-un anumit motor de cautare poate avea la indemana urmatoarele metode :

  • poate inscrie site-ul in zona de Webmasters Tools, putand urmari rapoartele de trafic si erorile sau cine transmite backlink-uri (legaturi de la alte site-uri), avand de regula optiunea de a tranmite aici direct catre motor un sitemap.xml (harta site-ului in format XML) direct catre motor, acesta urmand a indexa paginile din aest tip de harta ;
  • poate obtine un link (dofollow – care este si optiunea implicita a etichetei HTML <a href) de la un site indexat, motorul urmand a ajunge pe site-ul nostru urmand acel link ;

Acestea se pot aplica si pentru paginile noi din site, updatand sitemap-ul in format xml conform noii structuri de pagini interne si transmitand-o, fie punand catre acestea legaturi interne (din site-ul nostru) sau externe (din alte site-uri).

Daca nu te descurci cu aceste lucruri sau pur si simplu nu ai timp pentru inca o bataie de cap in plus, concentrandu-te pe afacerea in sine, poti angaja o agentie sau un freelancer care sa se ocupe exclusiv de aceste probleme. Aici putem avea in vedere faptul ca agentia poate face de regula mai multe lucruri, existand aici oameni specializati pe diverse lucruri, in comparatie cu un freelancer care poate fi mai ieftin, insa volumul de lucru este de departe mult mai mic, acoperind in mica masura ceea ce este neecsar de facut onpage si offpage, mai ales daca mai are cateva proiecte.

Persoana sau firma angajata va elabora un plan de optimizare si promovare, va face recomandari permanente astfel incat traficul sa creasca periodic, imbunatatind calitatea site-ului si pozitonarile in motoarele de cautare, va oferi consultanta onpage si offpage, rapoarte si monitorizari. Este indicat ca specialistii SEO sa lucreaze cu programatorul sau web designerul site-ului respectiv (care si cunoaste mult mai in detaliu ceea ce are acesta in partea de cod) care va implementa specificatiile tehnice primite de la SEO.

Oferte si preturi SEO

Oferte si preturi SEO

Care este pretul pentru serviciile de optimizare si ce preturi solicita cei care fac SEO ?

Preturile pentru serviciile SEO sunt diverse in functie de tehnica adoptata de fiecare companie sau persoana care ofera astfel de servicii.

Vezi aici lista pachetelor, oferta si preturile pentru serviciile SEO oferite de departamentul nostru.

Spre exemplu, departamentul nostru SEO se bazeaza pe continut onpage si offpage, pe informatie unica, utila si originala, pe lucruri si informatii care ajuta cu adevarat ca un site sa fie popular, precum si pe zona de social media.

Vrei un pret excelent pentru optimizare (SEO) ? Trimite cererea chiar acum !

servicii-seo-preturi-audit

 

Se pot oferi Garantii SEO? 

Da ! Garantia ca va creste traficul in urma aplicarii tehnicilor onpage si/sau offpage ar trebui sa o dea oricine ofera servicii de acest tip. Cel putin noi o dam !

Avand in vedere ca o rata medie de conversie in magazinele online si in site-urile de la noi este de aproximativ 2%, acest procentaj va fi tranformat intr-un fel la 100 de vizitatori pe zi si altfel la 1000 sau 10000 pe zi.

Putem spune ca traficul va fi mai mare la sfarsitul campaniei de optimizare, rezultate vazandu-se chiar dupa primele saptamani !

Nu se poate garanta prima pozitie sau prima pagina pentru anumite expresii, nimeni nu poate controla acest lucru, avand in vedere ca lucrurile trebuie sa fie foarte bine facute si din perspectiva cresterii pe termen mediu si lung si din cea a eventualelor update-uri de algoritm Google care trebuie sa gaseasca lucruile in ordine, ferindu-l de penalizari.

Solicita acum o oferta avantajoasa de optimizare pentru afacerea ta, fie ea site de prezentare sau magazin online !

 

Garantii SEO si Audit site

Garantii SEO si Audit site

Ce este un Audit SEO si la ce ne ajuta acesta ? 

Un audit SEO are rolul de a sustine sau de a modifica strategia actuala de optimizare onpage si offpage.

Auditul (sau analiza SEO ) ne poate releva probleme suficient de grave din cauza carora site-ul nostru nu are un ranking bun in cautari, precum :

  • probleme de indexare sau de internal linking,
  • probleme de citire a materialelor multimedia,
  • probleme de caching,
  • deficiente la viteza de incarcare,
  • probleme la nivel de navigare,
  • o rata de click scazuta,
  • o rata de conversie foarte mica,
  • imbunatatiri ce trebuiesc facute la varianta de dektop sau la varianta de mobil a site-ului,

in urma auditului obtinand recomandari si specificatii concrete de imbunatatire a optimizarii site-ului de la Homepage si pana la pagini de categorii, subcategorii sau pagina de produs sau serviciu.

Neavand un site bine pus la punct, afacerea ta pierde bani !

Afla acum care sunt problemele site-ului tau, incepand  cu o simpla utilizare a formularului de contact de aici !

Cum merg lucrurile in SEO

Un mic ABC de termeni utilizati in Web, SEO sau SEM

             Iata o lista de termeni foarte utilizati in aceasta zona si ce reprezinta acestia, cat mai pe intelesul tuturor :

Above The Fold = Primul ecran, ceea ce se vede dintr-o pagina web fara a da scroll.

SEO = Search Engine Optimization = Set de tehnici onpage si offpage ce au ca scop oferirea unei experiente de navigare web mai bune si cresterea numarului de vizitatori si – respectiv  – de clienti sau parteneri din motoarele de cautare.

SEM = Search Engine Marketing = Marketing in Motoarele de Cautare = Campanii care constau in optimizarea site-urilor (a landing page-urilor in special) si a unor tipuri diverse de anunturi care apar in motoarele de cautare, alaturi de rezulatele cautarilor organice (ex. in Google acest tip de promovare se numeste AdWords, iar anunturile apar de regula, de jur imprejurul rezultatelor organice/naturale).

SMO = Social Media Optimization = Ansamblu de tehnici aplicate in retelele de socializare pentru a obtine mai mult trafic.

SMM = Social Media Marketing = Anunturi (platite) care apar in retele de socializare (ex. in Facebook, Linkedin, Youtube etc.).

CTR = ClickTrough Rate = Rata de Click – raportul dintre numarul de click-uri date pe un link si numarul total de afisari al acelui link/site (ex.: CTR = 2% indeamna ca site-ul/linkul a fost afisat de

PPC = Pay Per Click = Anunturi AdWords (care apar in Google sau in reteaua sa de parteneri) si unde plata se efectueaza pentru fiecare click, licitandu-se anterior o suma maxima pe care advertiserul o poate cheltui.

PPM = Pay Per Thousand = Plata la mia de afisari a anuntului = Anunturi (ex. Adwords) care se platesc la fiecare o mie de afisari ale unei pagini pe care se afla anuntul respectiv.

CPC = Cost Per Click = Pretul unui click pe anuntul nostru, de regula se liciteaza o suma maxima pe care suntem dispusi sa o dam.

CPI = Cost Per Impression = Costul per afisare pentru un anunt publicitar.

CPM = Cost Per mia de afisari = pretul unui anunt care este afisat de o mie de ori.

CPA = Cost Per Action = Costul pentru care suntem dispusi sa platim o actiune (conversie) realizata de un vizitator/utilizator/client pe site-ul nostru, precum cumpararea unui produs sau serviciu, inscrierea/abonarea la newsletter, completarea unui formular etc.

CTA = Call To Action = Indemn la actiune – se poate face

URL = Uniform Resourse Locator = ex. Adresa web a unui site: URL = http://riders.ro/optimizare-seo-site-web-noutati-articole/ )

AdWords = Anunturi si campanii de anunturi (platite) care sunt afisate in motorul Google si/sau in site-uri partenere.

NoFollow = este atributul pe care-l putem da unui link cu scopul ca acesta sa nu transfere PageRank (TradeMark Google) catre un alt site sau o alta pagina din site si este introdus in codul linkului cu urmatoarea sintaxa:

<a href=”http://riders.ro/optimizare-seo-site-web-noutati-articole/” rel=”nofollow”>Info utile</a>

OnPage (SEO) = On Site = Set de tehnici care se aplica site-ului de optimizat

OffPage (SEO) = Off Site = Set de tehnici care fac site-ul mai popular in retele de social media si in alte site-uri prin obtinere de reactii in site-uri de socializare, linkuri prin citarea continutului foarte bun sau campanii de anunturi platite;

Backlinks = Linkuri inapoi = Legaturi de la alte site-uri catre site-ul nostru / la care facem referire.

Link Building = Tehnici de optimizare onpage si/sau offpage prin care site-ul obtine backlink-uri (spre ex. site-ul se dezvolta si ofera informatie buna si des updatata, fapt care determina citarea lui prin linkuri de catre alte site-uri sau publicam un articol sau un comunicat de presa care ne va aduce si un link).

Landing Page = Pagina de „aterizare” = Pagina pe care vrem ca un vizitator/utlizator/client potential sa ajunga dintr-o alta locatie, aceasta fiind (sau trebuind sa fie) cel mai bine optimizata pagina.

Heading = Titlu sau subtitlu, in HTML exista titluri sau/si subtitluri.

Tag = Eticheta (a) a unui articol – din lista de cuvinte cheie afisata in pagina sau b) eticheta de tip META – neafisata in pagina, ex. eticheta meta Description).

SERPs = Search Engine Results Pages = Paginile de cautare din motoare returnate in urma unei interogari (ex. Google).

Google Analytics = Platforma de analiza a traficului web, ce poate avea rapoarte de trafic de o complexitate mica pana la rapoarte extrem de complicate, foarte segmentate si specifice. Poate contoriza surse

Google Webmasters Tools = Platforma de analiza a site-ului de catre proprietar sau webmasterul acestuia, in care obtine pozitionari pentru diverse expresii cheie, date de trafic, erori in paginile site-ului si recomandari, date despre indexare, despre sitemap.xml sau robots.txt, date despre backlinkuri, multe alte informatii utile.

Ghid de SEO la nivel Basic – Tehnici SEO

Tehnici SEO la nivel Basic 

Ghid de SEO la nivel Basic – Tehnici SEO

Ce poti face in site-ul tau astfel incat sa poti creste traficul web ?

In Ghidul SEO publicat de Google se face referire la cele mai bune practici de optimziare a unui site si putem mentiona: crearea de titluri unice si descriptive pentru fiecare pagina (tag-ul TITLE din HEAD),  realizarea unei meta descrieri (tag-ul meta Description din HEAD) care sa faca un rezumat al paginii intr-o propozitie sau doua, crearea de URL-uri Search Engine Friendly si buna structuare a site-ului care sa-i dea usurinta in navigare prin Breadcrumbs si sitemap.xml si sitemap in format HTML, oferirea de continut original si de calitate, optimizarea imaginilor, utilizarea de heading-uri (H1, H2, …H6) – titluri si subtitluri afisate in pagina cat mai descriptive, utilizarea corecta a unui fisier de tip robots.txt, atribuirea de rel=’’nofollow’’ pentru anumite linkuri – de exemplu cele din comentarii, optimizarea versiunii de mobil a site-ului, modalitati de promovare a site-ului.

Concret, iata cateva lucruri si modificari ce pot fi aplicate astfel incat rankingul pentru diverse expresii cheie sa creasca in cautari, acestea numindu-se SEO onpage sau SEO onsite:

  • Keywords – cuvinte si expresii cheie
    • Asigura-te ca site-ul tau se axeaza pe o nisa specifica si nu e un site mult prea generalist, care acopera cam orice subiect posibil, in astfel de conditii fiind greu de crezut ca site-ul va obtine curand autoritate in vreunul dintre domeniile abordate, prin acest lucru crescand si pozitionarile ;
    • Asigura-te ca identifici cele mai bune si cele mai relevante cuvinte cheie, un ajutor important o reprezinta chiar Google printr-o unealta (gratuita deocamdata) numita Google AdWords Keyword Tool care ne furnizeaza o serie de date care ne ajuta sa ne facem o idee relativ la volumele lunare de cautari pentru diverse expresii cheie pe care am dori sa le targetam in site ;
    • Pentru inceput este bine targetam expresii mai putin competitive si expresii cheie alcatuite din mai multe cuvinte (3 – 7 cuvinte – long tail keywords), expresii care aduc ceva mai putin trafic, dar au o rata mai buna de conversie, prin targetarea imediata a unei expresii generale prea competitive putem obtine un esec ce ne poate inchide business-ul ;
    • Odata stabilite expresiile cheie pe care le targetam pentru fiecare pagina, vom avea grija sa le adaugam in elementele paginii precum TITLE, META DESCRIPTION, URL-ul paginii, in heading-uri (H1, H2 etc.), in linkuri sin continutul paginii, fara a exagera cu densitatea acestora.
  • Eticheta TITLE:
    • In general este indicat ca titlul paginii (din HEAD) sa includa si expresia principala targetata sau o varianta a acesteia;
    • Trebuie sa reprezinte o invitatie pe site, avand in vedere ca acesta apare in cautari;
    • Lungimea titlului trebuie pastrata in limita a 55 – 65 caractere (inclusiv spatii) pentru a fi afisat complet.
  • Eticheta Meta Description
    • Reprezentand o alta componenta importanta in site, descrierea are un impact suficient de mare in pozitionarile din cautari, incluzand si aici o expresie targetata;
    • Avand in vedere ca de regula descrierea meta apare si in cautarile Google, este bine ca si aceasta sa reprezinte o invitatie pe site (call-to-action), astfel incat sa obtinem o rata de click (CTR – Click Through rate) cat mai buna;
    • Trebuie sa spuna potentialilor vizitatori despre ce este site-ul;
    • Lungimea sa trebuie limitata la 145 – 155 caractere (inclusiv spatii).
  • Continutul paginii web
    • Content is the King! – a fost si este adevarata aceasta sintagma atat de utilizata, incat a devenit subapreciata  – continutul unei pagini este poate cel mai important factor de ranking Google sau Bing, astfel, cu cat continuul este mai relevant pentru o cautare, cu atat pagina respectiva va avea un ranking mai bun la acea cautare ;
    • Evident ca si expresiile cheie trebuiesc incluse in continutul paginii (cu grija, pentru a nu trece o linie subtire ce delimiteaza o buna densitate de expresii cheie si o densitate spammy, ce poate atrage penalizari).
  • Structurare site, internal linking si sitemap in format HTML
    • Internal linking-ul este un factor important, structura site-ului determinand gradul de optimizare de regula piramidala ;
    • Utilizand expresii cheie descriptive si nu numai in aceste legaturi interne, vom spune motoarelor de cautare despre ce este pagina respectiva ;
    • Sitemapul in format HTML ajuta pe de o parte prin prisma internal linkingului si optimizarea legaturilor catre paginile relevante ale site-ului, cat si la indexarea paginilor noi de catre motoare, dar – mai ales – la orientarea mai rapida in site a vizitatorului, pentru ca acesta sa gaseasca excat ceea ce cauta.
  • Optimizarea imaginilor:
    • Atributul ALT pentru imagini este necesar prin faptul ca motoarele inca nu citesc textele din imagini, acestea asteptandu-se chiar sa gaseasca o mica descriere a imaginii in atributul ALT a etichetei IMAGE ;
    • Denumirea imaginilor trebuie sa fie descriptiva, spre exemplu poat fi un factor general de optimizare a paginii sau de ranking in cautarile pentru imagini denumirea unei imagini imagine-cu-descriere-si-denumire-seo-friendly.jpg sau jpg;
    • Claritatea si dimensiunile imaginii pot fi de asemenea factori in cadrul reglajului fin al optimizarii imaginilor.
  • URL-urile
    • URL-urile trebuiesc construite a.i. sa fie cat mai descriptive atat pentru utilizatori, cat si pentru motoare (Search Engine Friendly);
    • Este indicat ca acestea sa contina si expresii targetate prin pagina respectiva, ca si pagina de landing ;
    • Cuvintele trebuiesc despartite prin hyphens / liniute /cratime (-), avand ca optiuni secundare underscore (_) sau plus (+) ;
    • Se evita utilizarea spatiilor, a literelor mari sau a caracterelor speciale, pentru a nu genera erorii in unele situatii (la anumite browsere, pentru site-uri gazduite pe anumite servere etc.).

Vezi ACUM ce e de facut pentru Mai Mult Trafic si Mai MultiClienti !

 

Optimizare, promovare, social media, bloguri si forumuri

Optimizare, promovare in social media, bloguri si forumuri

Practic, Tips&Tricks: Ce poti face pentru a creste ratele de conversie (vanzarile) ?

Daca ai un magazin virtual sau un catalog online in care iti prezinti produse, servicii si oferte diverse si vanzarile nu sunt intotdeauna asa cum te asteptai initial sa fie, atunci urmatoarele cateva sfaturi te pot ajuta sa cresti vanzarile si arata cum poti beneficia de o serie de avntaje din mediul online.

  1. Concentreaza-te pe partea de SEO

Unul dintre cele mai importante lucruri ce ajuta la cresterea numarului de vizitatori si de potentiali clienti este procesul de optimizare, asa cum este descris mai sus in linii mari, precum si de a realiza un magazin virtual prietenos cu motoarele de cautare, dar si cu utilizatorii sai.

Proprietarii de afaceri sunt din ce in ce mai preocupati de acest aspect si – din fericire – acum exista o seried e platforme care exceleaza la partea de optimizare onpage, incepand de la elemente precum URL-uri SEO Friendly, personalizarea elementelor interne onpage, precum titlul, descrierea sau cuvintele si expresiile cheie, optimizarea imaginilor si a continutului in general, realizarea unei structuri interne si de internal linking logice, lucruri bine vazute si apreciate de motoarele de cautare.

Cu un keyword research bine facut, se poate creste relativ usor pe o serie de expresii cheie targetate de tip “long tail” (expresii mai lungi, din 3-6 cuvinte) care, desi asigura un volum mai mic de trafic, vor arata un mare plus la partea de conversii, cu cat cautarea e mai generala, cu atat cresc sansele sa nu oferim ceea ce cauta vizitatorul, apoi cu cat cautarea e mai specifica si mai rafinata, cu atat sansele ca acesta sa devina client cresc exponential. O unealta utila pentru research-ul de expresii cheie o reprezinta Ubersuggest, dupa ce clasicul Adword Keyword Tool a devenit Keyword Planner si se pare ca si-a cam scazut relevanta pentru cautarile organice, acesta din urma focusandu-se pe anunturile sponsorizate.

  1. Ofera descrieri unice si detaliate pentru produse

Acesta nu este un simplu aspect legat de SEO, prin prisma faptului ca cei mai multi dintre detinatorii unui magazin online, inclusiv afiliati, vor prelua aceeasi descriere oferita de producator sau de furnizorul / importatorul principal, astfel ca va putea deveni o chestiune de penalizare pentru continut duplicat.

Este nevoie sa avem o descriere unica, informativa,bogata in detalii inclusiv de ordin tehnic, dar – mai ales – este important sa intram in pielea clientului si sa ne intrebam ce am vrea noi sa vedem daca vrem sa achizitionam ceva. Exact informatii de acest tip trebuie oferite, pentru ca vizitatorii sa aiba o imagine cat mai apropiata de realitate !

Desi vedem adeseori o propozitie sau doua ca reprezentand intreaga descriere a unui produs, proprietarii acestor magazine se bazeaza uneori prea mult pe intrebarile suplimentare pe care cred ca le vor adresa vizitatorii, lucru neacoperit mereu, intrucat de multe ori timpul acestora e limitat si vor sa ia o decizie pe loc, nu peste cateva ore pna cand le va fi dat un raspuns.

  1. Imagini perfecte

Imaginile prezentate de tine arata profesional? Sunt prezentate diverse unghiuri ale produselor, diverse variante de culori sau combinatii ? Produsul este bine proprtionat ? Focusarea se face pe ceea ce trebuie ? In principiu, nu e nevoie de o camera sau un aparat foto super-profesionale, ci de indemanare si imaginatie, precum si de un program software de editare.

Cereti feedback pentru imagini de la cunoscuti ! Realizati filmulete de prezentare, in care sa fie prezentate avantajele produselor, modul de utilizare si de ingrijire, lucruri ce vor ajuta la incheierea unei tranzactii si vor cantari in favoarea noastra !

  1. Foloseste si beneficiaza de paginile de social-media, precum pagina de afaceri oferita de Facebook, Google+ sau Pinterest

Daca nu ati facut-o deja, setati o pagina de Facebook doar pentru afacerea voastra. Aceasta poate fi o pagina pentru fani a profilului nostru personal, sau o pagina separata total. Nu trebuie sa uitati ca  trebuie sa mentionati si adresa magazinului vostru, astfel incat putem avea clienti veniti chiar de pe pagina de Facebook. Poate trece ceva timp pana ajungem sa construim o pagina cu multi fani, insa ideea e sa fim prezenti si aici,postand update-uri si noutati regulat. Aceasta este considerata a fi o alternativa la newsletterul traditional pe email.

O alta reatea de socializare care a crescut foarte mult si care ofera atat profile personale, cat si pagini petru afaceri este Pinterest, unde trebuie sa ne focusam mai mult pe partea vizuala, fiind o retea ce se bazeaza pe continut grafic si imagini. Putem crea si distribui infografice, care pot fi transmise mai departe, cu conditia sa fie utile si sa ofere informatie buna.

  1. Implica-te in comunitati, forumuri, bloguri de profil

Fiind implicat intr-o comunitate, nu poate creste neaparat vanzarile, dar putem lega prietenii si obtine sfaturi sau sugestii importante in diverse situatii, de la cei care au trecut prin situatii similare, pot veni cu resurse, cu idei de dezvoltare de business.  Este important, mai ales din prisma motoarelor de cautare, sa ne rezumam la cateva forumuri la care suntem activi, decat sa realizam sute sau mii de profile in forumuri in care nu vom reveni, asa ca atentie la spam !

In aceeasi idee, putem gasi bloguri din aceeasi nisa, nu neaparat concurenti, cat cei care ofera produse sau servicii complementare, in care sa putem adauga un articol, cateva comentarii sau cu care putem stabili parteneriate, precum un banner sau de alta natura. In general, blogurile ofera si posibiliattea de adauga un link spre magazinul tau, astfel ca si de aici pot veni oameni interesati de produse. Nici aici nu trebuie sa exageram, in special cu comentariile, pentru a nu fi catalogati drept spammeri.

Desigur ca exista mult mai multe posibilitati de a avea un magazin virtual optimizat si cu un nivel ridicat de trafic, insa acestea sunt lucruri de baza, ce trebuie facute „by default”, pentru servicii de analiza sau consultanta specializata adecvata cu privire la ce trebuie facut dpdv SEO, atat onpage, cat si offpage, se poate apela la un freelancer sau la o agentie dedicata acestor servicii.

Sumar
Reviewer
Emil
Data Review
Produs revizuit
Optimizare site - SEO Magazine Online
Rating autor
5
Alte articole interesante:

PACHETE, OFERTE & PRETURI SEO

2016-04-20 10:08:31
seoriders

18

CONTACT, SOLICITARE AUDIT SEO & SERVICII OPTIMIZARE

2015-09-26 20:01:48
motociclistii

18

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *