Optimizarea site-ului unei agentii de turism

San Juan, Condado beach, Puerto Rico
 

De cele mai multe ori, planificarea unui concendiu incepe cu o cautare pe internet si la fel se intampla si in cazul alegerii unei agentii de turism. In mod evident, prima agentie de turism pe care o luam in calcul este cea la care ajungem cel mai usor dupa o cautare pe Google, iar diferenta o face pozitionarea site-ului agentiei respective, iar aceasta pozitionare este consecinta optimizarii site-ului.

Investitia in optimizarea site-ului agentiei de turism este de fapt o investitie in publicitatea si notorietatea brandului respectiv si in cresterea ei in ochii publicului. La fel cum unei agentii turistice situate in centrul orasului ii calca mai multi clienti pragul, si un site situat in primele rezultate ale Google va avea mai multe accesari, care se traduc prin mai multi clienti.

 

Solicitati Audit SEO Complex si Oferta Excelenta de Optimizare pentru a Creste Vanzarile printr-un mesaj la seo [at] activesoft.ro sau un apel la 0742.171.391 !

 

OPTIMIZARE SITE PENTRU O AGENTIE DE TURISM

Optimizarea site-ului unei agentii turistice va tine cont de cautarile cele mai populare din domeniu, precum si de serviciile oferite de acea agentie. Poate viza un public tinta sau o anumita destinatie, in functie de cele mai populare cautari.

Un exemplu in acest sens este cautarea unui sejur pe o insula din Grecia. Cei interesati vor cauta pe internet o expresie de tipul „sejur Santorini familie”, iar agentiile de turism care vor aparea in primele rezultate ale cautarii vor avea cele mai multe sanse sa fie abordate de clienti. Aceasta pozitionare a site-ului agentiei tale de turism in primele rezultate ale cautarii depinde de optimizarea siteului agentiei turistice.

Vezi si  Optimizare SEO pentru Magazine Online de Haine pentru Femei si Barbati

Daca ne uitam in jurul expresiei „oferte litoral„, un keyword research ne va dezvalui un top al celor mai cautate expresii din aceasta zona:

Expresie cheie Cautari lunare medii (exact match) Competitie (intre 0 si 1) Licitatie sugerata (EUR/click)
oferte litoral 2015 5400 0,92 0,15
Oferte Litoral 720 0,93 0,15
oferte litoral 720 0,93 0,15
oferte litoral bulgaria 2015 480 0,92 0,48
oferte litoral grecia 2015 320 0,93 0,28
oferte litoral romanesc 2015 320 0,95 0,25
oferte litoral mamaia 2015 210 0,91 0,34
oferte litoral 2015 mamaia 140 0,91 0,30
oferte litoral turcia 2015 170 0,91 0,24
oferte litoral 2015 bulgaria 140 0,89 0,34
oferte litoral 2015 all inclusive 110 0,86 0,17
oferte litoral grecia 110 0,95 0,47

Topul expresiilor ordonate dupa numarul de cautari exacte, date furnizate de Google Keyword Planner.

Evident ca vom selecta dupa acest model mai multe grupuri de expresii cu volume cat mai mari de cautare si – de preferat – cu o concurenta cat mai scazuta. In tabelul de mai sus concurenta pleaca de 0 si poate merge pana la 1 (1 fiind valoarea maxima pe care aceasta o poate lua si ce reflecta o concuremta uriasa in acea zona sau pentru acea expresie cheie).

Avand grupurile selectate, vom optimiza structural site-ul conform acestor expresii, iar fiecare pagina de categorie sau de produs trebuie sa raspunda la una sau mai multe cautari specifice, acestea fiind landing page-urile stabilite pentru expresiile cheie pe care le-am determinat la pasul anterior.

Fiecare pagina astfel optimizata, va contine acele expresii nu artificial – repetate obsesiv – ci inserate cat mai natural in continutul text, care trebuie sa fie unul decent si informativ, nu copiat, dar si in etichetele meta, precum si in titluri sau subtitluri afisate in pagina.

Vezi si  Chestionar SEO util la inceperea campaniei de optimizare a magazinului online

Tot mai multe persoane apeleaza la serviciile unei agentii de turism atunci cand vine vorba despre concediu, deoarece ea face totul mai usor, alegerea destinatiei, gasirea unui hotel pe gustul intregii familii, transportul si tot ce include o calatorie. Alegerea unei agentii de turism nu e o misiune usoara, pe piata sunt extrem de multe, iar de cele mai multe ori diferenta o face pur si simplu accesul mai facil la unele dintre ele, si nu neaparat pretul sau calitatea serviciilor oferite, iar cand spunem acces, ne referim practic la usurinta cu care gasim o astfel de agentie.


 

Mai multe idei interesante si utile despre optimizarea unui site de turism, dar si lucruri legate de designul adecvat, usability si navigarea care poate imbunatati ratele de conversie in materialul video urmator:


Sumar
Data Review
Produs revizuit
Optimizare Site Agentie de Turism
Rating autor
51star1star1star1star1star
Alte articole interesante:

Termeni si conditii

2017-03-23 20:58:18
motociclistii

8

Optimizare SEO magazine si afaceri online

2017-03-20 08:07:21
seoriders

8

ADVERTORIALE

2017-03-08 15:19:01
motociclistii

8

Imagini in 360 de grade

2017-03-08 11:54:54
motociclistii

8

PACHETE, OFERTE & PRETURI SEO

2016-04-20 10:08:31
seoriders

8

Optimizarea unui site cu panouri solare

2015-11-18 14:51:54
motociclistii

8

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *