Optimizarea unui magazin online de biciclete si piese pentru biciclete

VilloStationAlmostFull
Mersul pe bicicleta este din ce in ce mai popular in Romania. Oameni de toate varstele au inceput sa imbratiseze un stil de viata mai sanatos si prefera sa se deplaseze in oras pedaland. Din acest motiv, magazinele care comercializeaza biciclete cunosc cresteri importante de vanzari, iar afacerile sunt din ce in ce mai profitabile. Totusi, pentru a avea o astfel de afacere este destul de complicat avand in vedere ca spatiul de depozitare de care ai nevoie este unul destul de mare.

O alternativa o reprezinta deschiderea unui magazin online de biciclete. In acest mod nu mai esti nevoit sa inchiriezi un spatiu destul de mare pe care sa platesti o chirie proportionala si totodata, poti desfasura afacerea destul de usor. Pentru a avea mai mult succes este nevoie sa faci o optimizare a magazinului de biciclete. Aceasta optimizare se face urmarind niste pasi bine stabiliti inainte.

Cum incepem promovarea magazinului virtual de biciclete sau de piese de biciclete?

Se incepe de la numele site-ului, care ar trebui contina un cuvant cheie care are legatura cu bicicleta. Asta pentru ca cei care cauta sa cumpere o bicicleta online de cele mai multe ori caute folosind un motor de cautare.

Presupunem ca am rezolvat si cu platforma care poate fi una utilizabila gratuit sau cu plata – precum Prestashop, WordPress, Magento, Joomla, platforme customizate romanesti sau straine, la care utilizam o tema care sa faca magazinul sa arate asa cum ne dorim. Il si testam sa fie functional, dar si dpdv usability, totul sa fie in regula, inregistrarea sa fie rapida, elementele esentiale sa fie cat mai vizibile, procesul de adaugare in cos si de checkout merge foarte OK, tehnic site-ul este impecabil.

Vezi si  Despre realizarea unui magazin online

Dupa ce au fost stabilite elementele prezente onsite, gandeste-te sa adaugi continut bun pe pagina de categorii, subcategorii si pagini de produs, asta inseamna ca trebuie sa scrii texte de descriere pentru produsele pe care le comercializezi, in acest epagini trebuiesc introduse materiale multimedia diverse – video, imagini, prezentari, detalii si materiale de tip PDF, materiale informative ce pot ajuta ca utilizatorul sa ia o decizie.

Stabileste care sunt cele mai populare produse si promoveaza prin articole editoriale. In aceste articole foloseste cuvinte cheie care sa aiba legatura cu shopping-ul online de biciclete. Nu abuza de aceste cuvinte daca nu vrei ca site-ul tau sa fie penalizat. Cuvintele cheie trebuie sa ocupe maxim 3% din tot textul pentru rezultate cat mai bune. Cuvintele cheie si paginile de landing bine definite si imperecheate, continutul bun existent pe fiecare tip de pagina, o structura logica bine definita pentru fiecare tip de pagina, elemente informative de tip microdate sau microformate (testare aici Rich Snippets / Microformate), o viteza de incarcare buna (testeaza aici viteza site-ului tau), avem si varianta de mobil in regula (verifica aici daca mobile-ul e OK) si in principiu putem considera ca magazinul e bine optimizat onpage.

Ramane sa raspandim vorba prin bloguri, forumuri, site-uri de profil asemenator sau de nisa, poate si ceva articole si comunicate de presa bine plasate, prin paginile de socializare oficiale (caci trebuie sa existe pagini oficiale de Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Youtube, Google+ si chiar si mai multe decat acestea).

Daca exista o varianta offline a site-ului, poate fi inscris si in diverse directoare de afaceri locale, utilizand adresa fizica, adresa de email si un numar de telefon.

Vezi si  Chestionar SEO util la inceperea campaniei de optimizare a magazinului online

Daca se doreste o campanie de promovare mai agresiva, se poate demara o campanie publicitara AdWords – PPC (publicitate platita, Pay Per Click). Prin inscrierea site-ului in instrumente foarte utile oferite de Google precum Google Webmasters Tools sau Google Analytics putem observa cine da link-uri catre noi (backlinkuri), de unde ne vine traficul, pentru ce cautari ajung vizitatorii pe site, ce rata de respingere are site-ul (bounce rate) sau care este timpul mediu petrecut pe site si multe alte elemente si statistici ce ne vor ajuta sa imbunatatim permanent site-ul, navigarea si conversiile.

In concluzie, daca reusesti sa respecti pasii de mai sus vei avea rezultate in optimizarea magazinului online de biciclete, insa trebuie mentionat este ca rezultatele nu vor aparea imediat si este nevoie sa avem putina rabdare, sa studiem permanent concurenta si sa testam continuu.

Click aici pentru Oferta de Optimizare onpage si offpage pentru Magazinul de Biciclete!

Sumar
Data Review
Produs revizuit
OPTIMIZARE SEO MAGAZINE ONLINE DE BICICLETE
Rating autor
51star1star1star1star1star
Alte articole interesante:

Termeni si conditii

2017-03-23 20:58:18
motociclistii

8

Optimizare SEO magazine si afaceri online

2017-03-20 08:07:21
seoriders

8

ADVERTORIALE

2017-03-08 15:19:01
motociclistii

8

Imagini in 360 de grade

2017-03-08 11:54:54
motociclistii

8

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *