Promovare eficienta pentru un magazin de vinuri si alte bauturi

Port wine

Generatia actuala este dependenta de internet. Daca in urma cu 20 de ani lumea umbla de dimineata pana seara pana a-si procura diferite produse, in zilele noastre este de ajuns sa ai un calculator cu o conexiune la internet pentru a iesi la shopping. Asta pentru ca mai toti antreprenorii si micii afaceristi au ajuns sa isi dezvolte bussines-urile pe internet, acolo unde aria este mult mai mare decat daca ar avea un magazin de desfacere.

Totusi, pentru a avea un magazin online performant este nevoie sa faci anumiti pasi pentru ca eventualii clienti sa te gaseasca relativ usor. Sa luam ca exemplu un comerciant de vinuri. Pentru optimizarea de magazin online de vinuri si alte bauturi este nevoie sa urmarim cativa pasi simpli, care cresc sansele ca aceasta locatie virtuala sa fie una de succes.

In primul rand trebuie respectate cerintele motoarelor de cautare, intrucat traficul principal ar putea veni din cautrai (trafic organic). De fapt, nu trebuie sa incalcati regulile acestora. In caz ca o faceti este posibil ca motoare de cautare precum Google sa nu va afiseze in rezultatele cautarilor diversilor utilizatori de internet.

Keywords research-ul este pasul important, trebuie sa vedem ce se cauta si sa corelam cu ceea ce avem noi in magazin (sau invers), una din strategiile aplicate este de a compara potentialul de trafic cu potentialul de vanzari sau de profit prin vanzarea unui anuit soi sau a unei marci.

Astfel ca putem include in generarea listei de expresii cuvinte legate de „vinuri albe”, „vinuri rosii”, „vinuri rose”, apoi dupa tipul acestuia precum – sec, demisec, dulce etc. apoi denumirea sa: Merlot, Cabernet,  Sauvignon – toate acestea pot fi combinate cu „magazin” inainte sau/si „online” dupa.

Vezi si  Optimizarea unui magazin de flori sau florarie online

Pot fi folosite si expresii legate de tara de provenienta a vinului respectiv, precum „vin Romania”, „vin Franta”, „vinuri Italia” si alte tari precum Portugalia, Argentina etc.

 

Solicitati chiar acum un audit complex si o oferta SEO excelenta pentru un site de vinuri la
seo [at] activesoft.ro sau un apel la
0742.171.391 !

 


 

Revenind, optimizarea magazinului online de vinuri se face in primul rand prin numele site-ului si apoi al URL-ului care contine un cuvant cheie sau numele brandului sau al afacerii, pe care cei care cauta vinuri pe internet il folosesc. De exemplu, daca pagina dumneavoastra de internet se numeste comandavin.ro sau sau vinonline.ro sau vin-de-calitate.ro sau vinuri-romanesti.ro, avetii toate sansele ca potentialii clienti sa ajunga mai usor la dumneavoastra.


Un alt pas important pe care trebuie sa il faceti este sa folositi aceleasi cuvinte cheie in anumite articole in care va descrieti afacerea. Aici trebuie sa fiti foarte atent sa nu abuzati de aceste cuvinte cheie. In cazul in care incercati sa pacaliti motorul de cautare, e posibil sa fiti „pedepsit” sau „penalizati”, iar site-ul dumneavoastra sa nu mai fie afisat in rezultatele cautarilor. Asadar, texte originale, bine scrise si dimensionate corespunzator, informative de descriere pentru site si pentru fiecare dintre produse in care sa folositi moderat cuvinte cheie va pot aduce succesul pe termen lung!

Sumar
Data Review
Produs revizuit
Promovare si optimizare SEO pentru un magazin de vinuri
Rating autor
51star1star1star1star1star
Alte articole interesante:

Optimizarea unui site cu panouri solare

2015-11-18 14:51:54
motociclistii

13

Optimizarea site-ului unei agentii de turism

2015-09-11 13:56:20
seoriders

13

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *