Serviciile SEO potrivite unui cabinet de avocatura

avocat optimizare seo cabinet avocatura

Pentru a intelege mai bine serviciile SEO pt un cabinet de avocatura, trebuie sa definim foarte bine ce inseamna SEO, si anume, Search Engine Optimization. Acest serviciu a aparut odata cu nasterea motoarelor de cautare. Concret, un motor de cautare te poate ajuta sa iti cresti site-ul din punct de vedere al traficului, avand in vedere ca are puterea de a-ti aduce vizitatori, care au ajuns la tine dupa o cautare exacta. In zilele noastre, SEO a devenit mai complicat, asta pentru ca au aparut foarte multe pagini din acest domeniu si se incearca o diferentiere pe criterii calitative inclusiv din punct de vedere al utilizatorilor – comentarii, review-uri, implicarea in zona de social-media si reactii, timpul petrecut pe site sau rata de respingere (bounce rate), dar si pentru ca mai multe site-uri au incercat sa pacaleasca algoritmii motoarelor de cautare, care la randul lor au devenit mai riguroase si au implementat noi reguli, pe care trebuie sa le respecti daca vrei ca site-ul tau sa aiba rezultatele dorite.

Servicii SEO pentru un cabinet de avocatura

In cazul in care vrei sa folosesti serviciile SEO pentru un cabinet de avocatura este necesar sa cunosti intai ceea ce potentialii clienti cauta pe motoarele de cautare. Odata ce ai stabilit care sunt cuvintele cheie, poti incepe prin a-ti denumi site-ul folosind aceste cuvinte cheie. De exemplu, daca mai multi utilizatori de internet au cautat „cabinet de avocatura”, poti denumi site-ul avocatura.ro, cabinetavocatura.ro sau chiar cabinetdeavocatura.ro, precum si numle efirmei sau brandul precum casaavocaturavasilescu.ro, vasilescusiasociatii.ro etc. (nu stiu daca domeniile sunt disponibile in acest moment sau daca firmele date ca exemple exista, insa ai prins ideea). In cazul in care vrei sa folosesti un nume propriu, incearca sa folosesti aceste cuvinte cheie in descrierea site-ului tau.

Vezi si  Optimizare (SEO) Magazin Online de Haine pentru Copii

Cuvintele cheie targetate ar trebui sa fie unele mai generale, precum „casa de avocatura” precum si unele cat mai specifice in special cele legate de localizare „servicii juridice bucuresti”, „cabinet avocati sector 2”, „cabinet avocatura piata gorjului” fapt care implica si promovarea obligatorie in directoare web locale.

Pe langa acestea, expresii cu volume ridicate de cautari mai sunt cele legate de specializare precum: „avocat dreptul muncii”, „avocat specializat cedo”, „avocat imobiliare”, „avocat divort”, „avocat recuperare taxa auto”, dar si alte expresii precum „consilier juridic”, „consultant juridic” cu diverse variatii de singular si plural sau articulari hotarate sau nehotarate, dar chiar si „avocat online” sau „consiliere juridica online”.

De asemenea, cautari avem si pe combinatii de locatie si specializare, precum „avocat sectorul 2 imobiliare” sau „avocat cluj dreptul muncii”.

Odata stabilite cu exactitate aceste expresii pe care le targetam dupa filtrari multiple la care ne ajuta si volumele de cautari furnizate de serviciul Keyword Planner oferit de Google Adwords, vom stabili si landing page-urile pentru fiecare expresie sau grup de expresii din aceeasi zona. Vom optimiza aceste pagini pentru acele expresii incepand de la URL si vom avea spre exemplu vasilescusiasociatii.ro/avocati-bucuresti sau/si vasilescusiasociatii.ro/avocati-cluj si alte locatii, dar si vasilescusiasociatii.ro/avocati-dreptul-muncii si asa mai departe pentru ca toate expresiile sa fie acoperite.

Expresiile respective le vom utiliza in fiecare elemente ale respectivelor pagini din gama TITLE, META DESCRIPTION, META KEYWORDS, H1, H2, in formatari precum BOLD/STRONG sau I/EM.

Solicitati un Audit SEO Complet si o Oferta Buna de Optimizare si Servicii SEO pentru a Creste Vanzarile printr-un email la seo [at] activesoft.ro sau un apel la 0742.171.391 !

 

Vezi si  Cum optimizam eficient site-uri de evenimente precum nunti, botezuri sau petreceri

O alta abordare pentru a folosi corect serviciile SEO pentru un cabinet de avocatura este sa creezi articole si texte, precum si alte materiale informative – video, prezentari cu slide-uri – in care sa specifici exact ce servicii oferi. In aceste articole incearca pe cat posibil sa nu abuzezi de cuvintele cheie. Pentru o indexare cat mai buna, cuvintele cheie trebuie sa reprezinte intre 1% si 3% din totalul textului pe care il scrii. In cazul in care folosesti de mai multe ori este posibil ca indexarea sa fie defectuoasa, iar site-ul tau sa fie afisat „mai jos” in cautarile motoarelor de cautare.

Sumar
Data Review
Produs revizuit
Servicii SEO pentru un cabinet de avocatura
Rating autor
51star1star1star1star1star
Alte articole interesante:

Optimizarea unui site cu panouri solare

2015-11-18 14:51:54
motociclistii

23

Despre realizarea unui magazin online

2015-05-23 14:26:53
seoriders

23

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *