Sfaturi pentru optimizarea unui magazin online de mobila

Dining table for two

Magazinele online de mobila sunt tot mai cautate deoarece mobilarea unei case sau a unui apartament inseamna zile intregi de vizite in magazine pentru a vedea toate optiunile, mai ales ca este vorba de o achizitie importanta. Achizitionand mobila prin intermediul unui magazin online, clientul va economisi timp si efort. Numarul clientilor este dat atat de calitatea produselor si a serviciilor, dar si de investitia in optimizarea magazinului online de mobila.

Statisticile arata ca la nivelul anului, un procent de 85% dintre internautii din Romania au facut cel putin o achizitie online. Privind aceste cifre, ne dam seama ca punerea pe picioare a unui magazin online va deveni, odata cu trecerea timpului, o afacere extrem e profitabila, in timp ce magazinele fizice isi vor pierde din influenta.

Ce putem face pentru a optimiza magzinul nostru virtual de mobilier?

Este o tendinta naturala a pietei pentru ca face achizitionarea unor obiecte absolut necesare extrem de usoara. Prin intermediul magazinelor online poti vedea de acasa sute de produse si poti compara preturi fara sa fii ingradit de un program de functionare sau sa trebuiasca sa te deplasezi pana la respectivul magazin. Totul a fost simplificat, astfel incat clientii isi pot alege cel mai potrivit produs pentru ei, iar in cateva zile il vor avea acasa.

Vreti sa aflati cum puteti Creste Traficul si Vanzarile pentru Magazinul Dvs. de Mobila Online?
Solicitati aici o Oferta Avantajoasa de Pret si un Audit Avansat!

Comportamentul cumparatorilor online este simplu, primul pas este gasirea cu ajutorul motoarelor de cautare a produselor de care are nevoie.

Un pas pe care clientii il vor face va fi selectarea unui magazin dintre cele rezultate in urma cautarii. Aici intra in joc optimizarea magazinului online de mobila, deoarece de optimizare depinde pozitionarea site-ului in cautari. Cu cat este mai bine facuta, cu atat site-ul va fi mai sus, mai vizibili, si mai accesat de clienti. Cu alte cuvinte, optimizarea site-ului este de fapt o modalitate prin care magazinul se face cunoscut publicului, un aspect extrem de important in orice afacere.

Vezi si  Cum sa optimizam un site de contabilitate?

Potentialii clienti ai unui magazin online de mobila vor cauta pe Google expresii de genul „mobilier living”, „mobila de bucatarie” sau alte expresii asemanatoare, in functie de produsul pe care il cauta.

Expresiile cautate sunt extrem de diversificate, putand avea sute de astfel de cuvinte cu mare cautare si care pot aduce trafic. Putem selecta expresii cu mobilier in functie de destinatia acestuia, precum pentru casa sau apartament, bar sau firma. Mobilierul de casa se imparte de asemenea in „mobila de baie”, „mobila de dormitor”, „mobilier de sufragerie”, „mobiler pentru hol”.

Apoi, aceste tipuri de expresii merg si mai in adancime, fiind din ce in ce mai specifice, precum „biblioteca sufragerie”, „canapea sufragerie:, „canapea de hol”, „coltar sufragerie”, „masa de bucatarie”, scaune de sufragerie”, „pat din lemn”, „cuier din lemn pentru hol”, „birou din lemn de cires/de nuc / de fag /din PAL / din MDF”, combinand orice tip de expresie legata de destinatia mobilierului respectiv, pana la caracteristiceile sale si materialul din care piesa respectiva este realizata.

Odata stabilit acest pas, adica lista cu expresii cheie toatala si apoi lista cu expresii ce se potrivesc unei anumite pagini, vom avea astfel landing-page-urile magazinului virtual optime pentru aceste cautari prin utilizarea expresiilor respective in etichetele meta (TITLE, META DESCRIPTION, META KEYWORDS) dar si in descrierea produsului vizbila utilizatorilor, in imaginile din pagina si in linkurile interne sau externe.

Trebuie sa inseram si legaturi catre paginile de socializare ale magazinului de mobilier si sa oferim posibilitatea cumparatorilor de a-si exprima opiniile si review-urile (astfel apare acel snippet cu stelute din schema.org afisat de Google in cautari pentru anumite site-uri). Insa esentiala este informatia listata in pagina, adica imaginile care trebuie sa fie cat mai multe si continut text cat mai bogat si informativ, ajutand la decizia de cumparare si deci la o rata de conversie mai ridicata. Daca exista si o locatie fizica a magazinului (o adresa a showroom-ului unde poate vi vazuta mobila expusa online), trebuie sa listam magazinul in directoare locale, precum Google Local Business pentru a fi mai usor de reperat de catre clienti, obtinand si mai multe vizite astfel.

Sumar
Data Review
Produs revizuit
Sfaturi pentru optimizarea unui magazin online de mobila
Rating autor
51star1star1star1star1star
Alte articole interesante:

Cum optimizam un magazin online de electronice

2015-07-20 14:00:06
seoriders

23

Despre realizarea unui magazin online

2015-05-23 14:26:53
seoriders

23

Noutati din zona SEO si marketing online

2015-04-30 07:25:56
seoriders

23

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *